Fredagsmys?

Tjena! Lugnt?

Fredagen är kommen och nu står man i valet och kvalet om vad kvällen ska erbjuda.
Den ena delen säger lugn filmkväll, medans den andra säger KRÖK!!
Förjävligt när man inte är riktigt taggad till krök. Dom senaste två helgerna har bara åtnjutits hemma med lite rött och whisky så det var ett tag sen man var ute så att säga.
Jag brukar ju inte banga på krök så det är därför det känns drygt att inte vara riktigt taggad till det.

Imorrn ska det tydligen vara melodifestival... Jag är ingen trogen tittare men jag misstänker och hoppas att Scotts tar hem skiten, annars blir jag en aning grinig.
Nä nu ska jag ta och dofta lite på en ljuvligt rökig whisky!, ha en avslappnad helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0