14 okt -08

Tja!

Har vart dålig på att uppdatera. Tar på mig ansvaret till 100%.
Skumt höstväder är det också... eller jag vet inte om det räknas som höst egentligen eftersom det blir nästan 15 grader på eftermidagarna, men blåsigt som fan är det och det retar man ju sig på ordentligt.
Jobbar och sliter på som vanligt. Är för tillfället ute på ett jobb i Landskrona varvet. Riktigt pissjobb är det. Står och jobbar utomhus typ 50 meter från havet så det blåser ju konstant och imorrn ska det tydligen bli regn också....jippi eller nått.
Men men, är inte lång tid kvar här nere nu så det är bara kämpa på. Belöningen kommer ju när man återvänt till sin hembyggd i slutet av november. Riktigt trevligt att komma hem lagom till första advent och alla julgrejjer. Och framför allt: Vinter, som man saknat här nere.

Goder kväll! Höööj!

Kommentarer
Postat av: ryssen!

Din hype att åka hem låter nice, så jag ska inte förstöra den. (hade kunnat sagt att det knappt kom någon snö här i uppland i fjol, men kanske i år!)



Kämpa på :)

2008-10-17 @ 00:14:40
Postat av: nicke

hehe aja men i år vettu! då jävlar blir det snö, annars blir jag farlig haha

2008-10-17 @ 18:13:04
URL: http://niklasjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0